Porządek obrad
                
                2. 
                Uwagi do porządku obrad.
            
                    
         
                
                4. 
                Omówienie podjętych od czasu ostatniego posiedzenia Komisji działań w zakresie zabezpieczenia przed negatywnym oddziaływaniem składowisk niebezpiecznych
            
                    
         
                
                5. 
                Informacja na temat działalności Rady Gospodarczej przy Prezydencie Miasta Zgierza w lutym 2025 r.
            
                    
         
                
                6. 
                Informacja na temat działalności Zgierskiego Centrum Obsługi Przedsiębiorców w lutym 2025 r.
            
                    
         
                
                7. 
                Informacja na temat wydanych przez Prezydenta Miasta Zgierza decyzji o warunkach zabudowy w lutym 2025 r.
            
                    
         
                
                8. 
                Analiza systemu transportowego w Zgierzu pod kątem wpływu na środowisko.
            
                    
         
                
                9. 
                Zaopiniowanie projektów uchwał dekretowanych do Komisji.
            
                    
         
				
                a) 
                w sprawie określenia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Miasto Zgierz na 2025 rok (Druk nr 94-2025)
           	 
                                        
                             
				
                b) 
                w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru miasta Zgierza położonego w rejonie ulic Łąkowej i Łódzkiej (Druk nr 96-2025)
           	 
                                        
                             
                
                10. 
                Rozpatrzenie pism skierowanych do Komisji.
            
                    
         
                
                11. 
                Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
            
                    
         
                
                12. 
                Ustalenie terminu kolejnego posiedzenia.
            
                    
         
                
                13. 
                Zamknięcie posiedzenia.