Porządek obrad
                
                2. 
                Uwagi do porządku obrad.
            
                    
         
				
                a) 
                wprowadzenie do porządku obrad " Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Miasto Zgierz za 2024 r.- wydanie opinii" 
           	 
                                        
                             
				
                b) 
                wprowadzenia do porządku obrad "Sprawozdanie finansowe Gminy Miasto Zgierz za 2024 r. - wydanie opinii" 
           	 
                                        
                             
                
                2a 
                Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Miasto Zgierz za 2024 r.- wydanie opinii.
            
                    
         
                
                2b 
                Sprawozdanie finansowe Gminy Miasto Zgierz za 2024 r. - wydanie opinii.
            
                    
         
                
                3. 
                Omówienie podjętych od czasu ostatniego posiedzenia Komisji działań w zakresie zabezpieczenia przed negatywnym oddziaływaniem składowisk niebezpiecznych.
            
                    
         
                
                4. 
                Informacja na temat działalności Rady Gospodarczej przy Prezydencie Miasta Zgierza w kwietniu 2025 r.
            
                    
         
                
                5. 
                Informacja na temat działalności Zgierskiego Centrum Obsługi Przedsiębiorców w kwietniu 2025 r.
            
                    
         
                
                6. 
                Informacja na temat wydanych przez Prezydenta Miasta Zgierza decyzji o warunkach zabudowy w kwietniu 2025 r.
            
                    
         
                
                7. 
                Analiza zanieczyszczenia hałasem na terenie Miasta Zgierza.
            
                    
         
                
                8. 
                Zaopiniowanie projektów uchwał dekretowanych do Komisji.
            
                    
         
                
                9. 
                Rozpatrzenie pism skierowanych do Komisji.
            
                    
         
                
                10. 
                Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
            
                    
         
                
                11. 
                Ustalenie terminu kolejnego posiedzenia.
            
                    
         
                
                13. 
                Zamknięcie posiedzenia.