« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Uwagi do porządku obrad.

4. Przedstawienie raportu finansowego dotyczącego Gminy Miasto Zgierz obejmującego przedstawienie aktualnych danych (dla danego miesiąca) dotyczących następujących parametrów finansowych:

- Dochody ogółem,

- Wydatki ogółem,

- Należności wymagalne,

- Dochody bieżące,

- Zobowiązania ogółem według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji,

- Koszt obsługi zobowiązań w danym miesiącu (kredyty/obsługa obligacji),

- końcowy termin realizacji zobowiązań (termin spłaty/wykupu) ostatniego zobowiązania,

- aktualna wysokość środków zgromadzonych na rachunkach bankowych.

7. Zaopiniowanie projektów zarządzeń złożonych do Komisji.

1) w sprawie przedłużenia na rzecz dotychczasowego Najemcy umowy najmu pomieszczenia użytkowego w budynku "Starego Młyna", zlokalizowanego na nieruchomości położonej w Zgierzu przy ul. Długiej 41a (PZ_1)

2) w sprawie przedłużenia na rzecz dotychczasowego dzierżawcy umowy dzierżawy działki gruntu, oznaczonej numerem ewidencyjnym 664/2, położonej w 123 obrębie miasta Zgierza przy ul. Mikołaja Kopernika 18 (PZ_2)

3) w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w drodze bezprzetargowej prawa własności działki oznaczonej numerem ewidencyjnym 986/2 położonej w 140 obrębie miasta Zgierz przy ulicy Podgórnej bez numeru (PZ_3)

8. Zaopiniowanie projektów uchwał dekretowanych do Komisji.

1) przyjęcia dofinansowania na realizację przedsięwzięcia pn. „Kontrola jakości powietrza w Zgierzu – zakup mobilnego laboratorium” (Druk nr 204-2025),

9. Pisma skierowane do Komisji.

10. Ustalenie terminu kolejnego posiedzenia.

12. Wolne wnioski.

13. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej