Porządek obrad
2.
Uwagi do porządku obrad.
1)
wprowadzenie do porządku obrad " Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Miasto Zgierz za 2024 r.- wydanie opinii"
2)
wprowadzenia do porządku obrad "Sprawozdanie finansowe Gminy Miasto Zgierz za 2024 r. - wydanie opinii"
3.
Informacja dotycząca realizacji dochodów i wydatków budżetu Miasta Zgierza na przykładzie poszczególnych miesięcy w bieżącym roku.
4.
Przedstawienie raportu finansowego dotyczącego Gminy Miasto Zgierz obejmującego przedstawienie aktualnych danych (dla danego miesiąca) dotyczących następujących parametrów finansowych:
-
Zobowiązania ogółem według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji,
-
Koszt obsługi zobowiązań w danym miesiącu (kredyty/obsługa obligacji),
-
końcowy termin realizacji zobowiązań (termin spłaty/wykupu) ostatniego zobowiązania,
-
aktualna wysokość środków zgromadzonych na rachunkach bankowych.
5.
Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Miasto Zgierz za 2024 r.- wydanie opinii.
6.
Sprawozdanie finansowe Gminy Miasto Zgierz za 2024 r. - wydanie opinii.
7.
Zaopiniowanie projektów zarządzeń złożonych do Komisji.
1)
w sprawie przedłużenia na rzecz dotychczasowego Najemcy umowy najmu pomieszczenia użytkowego w budynku "Starego Młyna", zlokalizowanego na nieruchomości położonej w Zgierzu przy ul. Długiej 41a (PZ_1)
2)
w sprawie przedłużenia na rzecz dotychczasowego dzierżawcy umowy dzierżawy działki gruntu, oznaczonej numerem ewidencyjnym 664/2, położonej w 123 obrębie miasta Zgierza przy ul. Mikołaja Kopernika 18 (PZ_2)
3)
w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w drodze bezprzetargowej prawa własności działki oznaczonej numerem ewidencyjnym 986/2 położonej w 140 obrębie miasta Zgierz przy ulicy Podgórnej bez numeru (PZ_3)
8.
Zaopiniowanie projektów uchwał dekretowanych do Komisji.
1)
przyjęcia dofinansowania na realizację przedsięwzięcia pn. „Kontrola jakości powietrza w Zgierzu – zakup mobilnego laboratorium” (Druk nr 204-2025),
2)
zmiany budżetu i zmian w budżecie miasta Zgierza na rok 2025 w zakresie zadań własnych oraz zadań z zakresu administracji rządowej zleconych miastu (Druk nr 205-2025),
3)
zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2025-2042 (Druk nr 206-2025).
9.
Pisma skierowane do Komisji.
10.
Ustalenie terminu kolejnego posiedzenia.
11.
Przyjęcie protokołu z 13 posiedzenia.
13.
Zamknięcie posiedzenia.