« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Uwagi do porządku obrad.

3. Przedstawienie raportu finansowego dotyczącego Gminy Miasto Zgierz obejmującego przedstawienie aktualnych danych (dla danego miesiąca) dotyczących następujących parametrów finansowych:

- Dochody ogółem,

- Wydatki ogółem,

- Należności wymagalne,

- Dochody bieżące,

- Zobowiązania ogółem według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji,

- Koszt obsługi zobowiązań w danym miesiącu (kredyty/obsługa obligacji),

- końcowy termin realizacji zobowiązań (termin spłaty/wykupu) ostatniego zobowiązania,

- aktualna wysokość środków zgromadzonych na rachunkach bankowych.

4. Zaopiniowanie projektów zarządzeń złożonych do Komisji.

1) w sprawie przedłużenia na rzecz dotychczasowego Biorącego umowy użyczenia części działek położonych w Zgierzu przy ul. Stanisława Dubois 9, ul. Stanisława Dubois 11 i ul. Stanisława Dubois 13 (PZ_1)

2) użyczenia części gruntu z działki oznaczonej numerem ewidencyjnym 98/2, położonej w 124 obrębie miasta Zgierza przy ul. Droga bez Nazwy (PZ_2)

3) przedłużenia na rzecz dotychczasowego dzierżawcy umowy dzierżawy działki gruntu, położonej w 139 obrębie miasta Zgierza przy ulicy Jabłoniowej (PZ_3)

4) zawarcia umowy użyczenia działki gruntu, oznaczonej numerem ewidencyjnym 1039, położonej w 124 obrębie miasta Zgierza, stanowiącej pas drogi gminnej Nr 120853 E - ul. Fijałkowskiego w Zgierzu (PZ_4)

5. Zaopiniowanie projektów uchwał dekretowanych do Komisji.

6. Pisma skierowane do Komisji.

7. Ustalenie terminu kolejnego posiedzenia.

9. Wolne wnioski.

10. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej