« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Uwagi do porządku obrad.

3. Propozycje do planu Komisji Budżetu i Finansów na I półrocze 2026 r.

4. Zaopiniowanie projektów zarządzeń złożonych do Komisji.

1) przedłużenia na rzecz dotychczasowego dzierżawcy umowy dzierżawy części gruntu z działek oznaczonych numerami ewidencyjnymi 1061/13, 1061/16, 1061/21, 1061/22, 1061/23, 1071/3, 1208/10, położonych w 124 obrębie miasta Zgierza przy ul. Michała Ossowskiego 30, 32-36, 32-34 oraz ul. Rajmunda Rembielińskiego 37A (PZ_1)

2) przedłużenia na rzecz dotychczasowego dzierżawcy umowy dzierżawy części gruntu z działki oznaczonej numerem ewidencyjnym 335/2, położonej w 125 obrębie miasta Zgierza przy ul. Arkadiusza Musierowicza 1-3 (PZ_2)

3) przedłużenia na rzecz dotychczasowych dzierżawców, umów dzierżaw fragmentów gruntu z działek gruntu nr 8/2 i 9 położonych w 119 obrębie miasta Zgierza (PZ_3)

4) przedłużenia na rzecz dotychczasowego dzierżawcy-Towarzystwa Przyjaciół Zgierza, umów dzierżaw gruntu z działek gruntu nr 533/1, 531/1, 524/20, 533/4, 533/5 położonych w 126 obrębie miasta Zgierza (PZ_4)

5) nabycia prawa własności nieruchomości gruntowej, oznaczonej nr ewidencyjnym 458/2 położonej w 118 obrębie miasta Zgierza przy ul. Koszarowej 1, z przeznaczeniem pod powiększenie terenu Cmentarza Komunalnego w Zgierzu (PZ_5)

5. Zaopiniowanie projektów uchwał dekretowanych do Komisji.

1) przekazania Wojewódzkiemu Sądowi Administracyjnemu w Łodzi skargi na uchwałę Nr VIII/184/2024 Rady Miasta Zgierza z dnia 28 listopada 2024 r. w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami przez Prezydenta Miasta Zgierza wraz z odpowiedzią na skargę (Druk nr 335-2025),

2) zmieniająca uchwałę nr LIV/737/2022 w sprawie utworzenia samorządowej jednostki organizacyjnej pod nazwą „Centrum Usług Wspólnych Gminy Miasto Zgierz” oraz nadania jej statutu (Druk nr 325-2025)

5) zmiany budżetu i zmian w budżecie miasta Zgierza na rok 2025 w zakresie zadań własnych oraz zadań z zakresu administracji rządowej zleconych miastu (Druk nr 338 -2025),

6. Pisma skierowane do Komisji.

7. Ustalenie terminu kolejnego posiedzenia.

8. Przyjęcie protokołu z 18 posiedzenia.

9. Wolne wnioski.

10. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej