Porządek obrad
2.
Uwagi do porządku obrad.
3.
Informacja o wydatkach (nakładach finansowych) na stan mienia komunalnego w 2024 r. oraz stan po I kwartale 2025 r.
4.
Przedstawienie raportu finansowego dotyczącego Gminy Miasto Zgierz obejmującego przedstawienie aktualnych danych (dla danego miesiąca) dotyczących następujących parametrów finansowych:
-
Zobowiązania ogółem według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji,
-
Koszt obsługi zobowiązań w danym miesiącu (kredyty/obsługa obligacji),
-
końcowy termin realizacji zobowiązań (termin spłaty/wykupu) ostatniego zobowiązania,
-
aktualna wysokość środków zgromadzonych na rachunkach bankowych.
5.
Zaopiniowanie projektów zarządzeń złożonych do Komisji.
1)
w sprawie przedłużenia umowy dzierżawy części budynku o łącznej powierzchni 67 m2 dotyczącej nieruchomości położonej w Zgierzu przy ul. Łęczyckiej 24 (PZ_1)
2)
w sprawie przedłużenia umowy dzierżawy części budynku o powierzchni 8 m2 wraz z dzierżawą gruntu o powierzchni 20 m2, dotyczącej nieruchomości położonej w Zgierzu przy ul. Łęczyckiej 24 (PZ_2)
6.
Zaopiniowanie projektów uchwał dekretowanych do Komisji.
1)
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy o dofinansowanie ze środków "Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 - 2027" oraz realizację przez Gminę Miasto Zgierz zadania pn. „Rozwój systemu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (Druk nr 156-2025)
7.
Pisma skierowane do Komisji.
8.
Ustalenie terminu kolejnego posiedzenia.
9.
Przyjęcie protokołu z 12 posiedzenia Komisji.
11.
Zamknięcie posiedzenia.