« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia.

2. Uwagi do porządku obrad.

3. Informacja o wydatkach (nakładach finansowych) na stan mienia komunalnego w 2024 r. oraz stan po I kwartale 2025 r.

4. Przedstawienie raportu finansowego dotyczącego Gminy Miasto Zgierz obejmującego przedstawienie aktualnych danych (dla danego miesiąca) dotyczących następujących parametrów finansowych:

- Dochody ogółem,

- Wydatki ogółem,

- Należności wymagalne,

- Dochody bieżące,

- Zobowiązania ogółem według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji,

- Koszt obsługi zobowiązań w danym miesiącu (kredyty/obsługa obligacji),

- końcowy termin realizacji zobowiązań (termin spłaty/wykupu) ostatniego zobowiązania,

- aktualna wysokość środków zgromadzonych na rachunkach bankowych.

5. Zaopiniowanie projektów zarządzeń złożonych do Komisji.

1) w sprawie przedłużenia umowy dzierżawy części budynku o łącznej powierzchni 67 m2 dotyczącej nieruchomości położonej w Zgierzu przy ul. Łęczyckiej 24 (PZ_1)

2) w sprawie przedłużenia umowy dzierżawy części budynku o powierzchni 8 m2 wraz z dzierżawą gruntu o powierzchni 20 m2, dotyczącej nieruchomości położonej w Zgierzu przy ul. Łęczyckiej 24 (PZ_2)

6. Zaopiniowanie projektów uchwał dekretowanych do Komisji.

1) w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy o dofinansowanie ze środków "Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 - 2027" oraz realizację przez Gminę Miasto Zgierz zadania pn. „Rozwój systemu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (Druk nr 156-2025)

7. Pisma skierowane do Komisji.

8. Ustalenie terminu kolejnego posiedzenia.

9. Przyjęcie protokołu z 12 posiedzenia Komisji.

10. Wolne wnioski.

11. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej