Porządek obrad
2.
Uwagi do porządku obrad.
3.
Sprawozdanie z działań komisji od początku kadencji do końca grudnia 2024 roku.
4.
Przedstawienie raportu finansowego dotyczącego Gminy Miasto Zgierz obejmującego przedstawienie aktualnych danych (dla danego miesiąca) dotyczących następujących parametrów finansowych:
-
Zobowiązania ogółem według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji,
-
Koszt obsługi zobowiązań w danym miesiącu (kredyty/obsługa obligacji),
-
końcowy termin realizacji zobowiązań (termin spłaty/wykupu) ostatniego zobowiązania,
-
aktualny wysokość środków zgromadzonych na rachunkach bankowych.
5.
Zaopiniowanie projektów zarządzeń złożonych do Komisji.
a)
przedłużenia na rzecz dotychczasowego dzierżawcy umowy dzierżawy działki gruntu, oznaczonej numerem ewidencyjnym 41, położonej w 129 obrębie miasta Zgierza przy ul. Ks. Szczepana Rembowskiego 4 (PZ_1)
b)
przedłużenia na rzecz dotychczasowego dzierżawcy umowy dzierżawy działki gruntu, oznaczonej numerem ewidencyjnym 47/7, położonej w 116 obrębie miasta Zgierza przy ul. Droga Wewnętrzna (PZ_2)
6.
Zaopiniowanie projektów uchwał dekretowanych do Komisji.
a)
zmieniająca uchwałę Nr XXIX/348/16 w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania (Druk nr 5- 2025)
b)
zatwierdzenia planu potrzeb w zakresie wykonywania prac społecznie użytecznych w Gminie Miasto Zgierz na rok 2025 (Druk nr 7-2025)
c)
szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnym w Zgierzu (Druk nr 8-2025)
d)
zmieniająca uchwałę nr XL/532/2021 w sprawie metody ustalenia opłaty za zagospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki takiej opłaty na terenie Gminy Miasto Zgierz (Druk nr 34-2025),
7.
Pisma skierowane do Komisji.
8.
Ustalenie terminu kolejnego posiedzenia.
9.
Przyjęcie protokołu z 9 posiedzenia.
11.
Zamknięcie posiedzenia.