« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia.

2. Uwagi do porządku obrad.

3. Sprawozdanie z działań komisji od początku kadencji do końca grudnia 2024 roku.

4. Przedstawienie raportu finansowego dotyczącego Gminy Miasto Zgierz obejmującego przedstawienie aktualnych danych (dla danego miesiąca) dotyczących następujących parametrów finansowych:

- Dochody ogółem,

- Wydatki ogółem,

- Należności wymagalne,

- Dochody bieżące,

- Zobowiązania ogółem według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji,

- Koszt obsługi zobowiązań w danym miesiącu (kredyty/obsługa obligacji),

- końcowy termin realizacji zobowiązań (termin spłaty/wykupu) ostatniego zobowiązania,

- aktualny wysokość środków zgromadzonych na rachunkach bankowych.

5. Zaopiniowanie projektów zarządzeń złożonych do Komisji.

a) przedłużenia na rzecz dotychczasowego dzierżawcy umowy dzierżawy działki gruntu, oznaczonej numerem ewidencyjnym 41, położonej w 129 obrębie miasta Zgierza przy ul. Ks. Szczepana Rembowskiego 4 (PZ_1)

b) przedłużenia na rzecz dotychczasowego dzierżawcy umowy dzierżawy działki gruntu, oznaczonej numerem ewidencyjnym 47/7, położonej w 116 obrębie miasta Zgierza przy ul. Droga Wewnętrzna (PZ_2)

6. Zaopiniowanie projektów uchwał dekretowanych do Komisji.

a) zmieniająca uchwałę Nr XXIX/348/16 w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania (Druk nr 5- 2025)

b) zatwierdzenia planu potrzeb w zakresie wykonywania prac społecznie użytecznych w Gminie Miasto Zgierz na rok 2025 (Druk nr 7-2025)

c) szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnym w Zgierzu (Druk nr 8-2025)

d) zmieniająca uchwałę nr XL/532/2021 w sprawie metody ustalenia opłaty za zagospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki takiej opłaty na terenie Gminy Miasto Zgierz (Druk nr 34-2025),

7. Pisma skierowane do Komisji.

8. Ustalenie terminu kolejnego posiedzenia.

9. Przyjęcie protokołu z 9 posiedzenia.

10. Wolne wnioski.

11. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej