Porządek obrad
2.
Uwagi do porządku obrad.
3.
Sprawozdanie z działań komisji od początku kadencji do końca grudnia 2024 roku.
4.
Przedstawienie raportu finansowego dotyczącego Gminy Miasto Zgierz obejmującego przedstawienie aktualnych danych (dla danego miesiąca) dotyczących następujących parametrów finansowych:
-
Zobowiązania ogółem według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji,
-
Koszt obsługi zobowiązań w danym miesiącu (kredyty/obsługa obligacji),
-
końcowy termin realizacji zobowiązań (termin spłaty/wykupu) ostatniego zobowiązania,
-
aktualny wysokość środków zgromadzonych na rachunkach bankowych.
5.
Zaopiniowanie projektów zarządzeń złożonych do Komisji.
1)
przedłużenia na rzecz dotychczasowego dzierżawcy umowy dzierżawy działki gruntu, oznaczonej numerem ewidencyjnym 41, położonej w 129 obrębie miasta Zgierza przy ul. Ks. Szczepana Rembowskiego 4 (PZ_1)
2)
przedłużenia na rzecz dotychczasowego dzierżawcy umowy dzierżawy działki gruntu, oznaczonej numerem ewidencyjnym 47/7, położonej w 116 obrębie miasta Zgierza przy ul. Droga Wewnętrzna (PZ_2)
6.
Zaopiniowanie projektów uchwał dekretowanych do Komisji.
1)
zmiany budżetu i zmian w budżecie miasta Zgierza na rok 2025 w zakresie zadań własnych i zadań z zakresu administracji rządowej zleconych miastu oraz zadań realizowanych na podstawie porozumień lub umów między jednostkami samorządu terytorialnego (Druk nr 45-2025),
2)
w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2025-2042 (Druk nr 46-2025)
3)
zmieniająca uchwałę Nr XXIX/348/16 w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania (Druk nr 5- 2025)
4)
zatwierdzenia planu potrzeb w zakresie wykonywania prac społecznie użytecznych w Gminie Miasto Zgierz na rok 2025 (Druk nr 7-2025)
5)
szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnym w Zgierzu (Druk nr 8-2025)
6)
zmieniająca uchwałę nr XL/523/2021 w sprawie metody ustalenia opłaty za zagospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia stawki takiej opłaty na terenie Gminy Miasto Zgierz (Druk nr 34-2025),
7)
wyrażenia zgody na przystąpienie Gminy Miasto Zgierz do złożenia wniosku o dofinansowanie projektu pod nazwą "Inwestycja w rozwój kompetencji matematyczno - przyrodniczych szansą dla Szkoły Podstawowej nr 1
z Oddziałami Integracyjnymi w Zgierzu" - projekt edukacyjny dla uczniów, finansowany przez Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+), Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Zgierzu (Druk
nr 47-2025),
8)
wyrażenia zgody na przystąpienie przez Gminę Miasto Zgierz do złożenia wniosku o dofinansowanie zadania pn. „Opracowanie Miejskiego planu adaptacji do zmian klimatu dla miasta Zgierza” w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat i Środowisko 2021-2027 w ramach działania FENX.02.04 w działaniu 2.4 „Adaptacja do zmian klimatu, zapobieganie klęskom i katastrofom” (Druk nr 44-2025),
9)
wyrażenia zgody na przystąpienie Gminy Miasto Zgierz do złożenia wniosku o dofinansowanie zadania w ramach finansowania zadań określonych w ustawie o ochronie gruntów rolnych i leśnych, ze środków budżetu Województwa Łódzkiego, pochodzących z tytułu wyłączania z produkcji gruntów rolnych (Druk nr 52-2025),
10)
wyrażenia zgody na przystąpienie przez Gminę Miasto Zgierz do złożenia wniosków o dofinansowanie zadań na inwestycje z zakresu niezmotoryzowanego transportu indywidualnego w ramach naboru na projekty współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania FELD.03.01 Mobilność miejska, programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 (Druk nr 53-2025),
11)
ustalenia wysokości diet za udział w pracach Rady Miasta Zgierza i jej organów oraz organów jednostek pomocniczych miasta Zgierza (Druk
nr 42-2025).
7.
Pisma skierowane do Komisji.
8.
Ustalenie terminu kolejnego posiedzenia.
9.
Przyjęcie protokołu z 9 posiedzenia.
11.
Zamknięcie posiedzenia.