Porządek obrad
2.
Uwagi do porządku obrad.
3.
Analiza wydatków z programu „Profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w latach 2023-2024 dotyczących oświaty, kultury, sportu i rekreacji z uwzględnieniem zawartych umów. Konkretny wykaz "kosztów bezosobowych" oraz "pozostałych wydatków".
4.
Zaopiniowanie projektów uchwał dekretowanych do Komisji.
a)
w sprawie likwidacji źródeł dochodów gromadzonych na wydzielonym rachunku i ich przekazania oraz sposobu i trybu sporządzania planów finansowych dla wydzielonych rachunków dochodów samorządowych jednostek budżetowych (Druk nr 84-2025)
b)
w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Miasto Zgierz w 2025 roku (Druk nr 85-2025)
c)
w sprawie wyrażenia zgody na przyjęcie przez Gminę Miasto Zgierz organizacji Igrzysk Dzieci, Igrzysk Młodzieży Szkolnej i Licealiady w 2025 roku jako zadania publicznego o charakterze powiatowym w zakresie kultury fizycznej i sportu (Druk nr 86-2025)
d)
w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie Gminy Miasto Zgierz do złożenia wniosku przez Szkołę Podstawowa Nr 4 im. Jana Niepokoja w Zgierzu, o dofinansowanie projektu pod nazwą - Międzynarodowa mobilność nauczycieli przepustką do sukcesów uczniów "Czwórki" - projekt edukacyjny dla uczniów i nauczycieli, finansowany przez Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) Erasmus + (Druk nr 92-2025)
e)
w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie Gminy Miasto Zgierz do złożenia wniosku przez Samorządowe Liceum Ogólnokształcące im. Romualda Traugutta w Zgierzu, o dofinansowanie projektu edukacyjnego dla uczniów i nauczycieli, finansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) Erasmus + w edukacji szkolnej (Druk nr 93-2025)
f)
w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych przedszkoli, innych form wychowania przedszkolnego, szkół prowadzonych na terenie Gminy Miasto Zgierz przez osoby prawne lub osoby fizyczne oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania (Druk nr 99-2025)
5.
Rozpatrzenie pism skierowanych do Komisji.
6.
Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
7.
Ustalenie terminu kolejnego posiedzenia.
9.
Zamknięcie posiedzenia.