Porządek obrad
2.
Uwagi do porządku obrad.
3.
Informacja na temat funkcjonowania cmentarza komunalnego w Zgierzu, wykaz stawek za wykonywane usługi oraz zasady naliczania opłat.
4.
Informacja Prezydenta Miasta Zgierza na temat terenów rekreacyjnych oraz zieleni miejskiej. Stan przygotowania do sezonu letniego. Struktura terenów zielonych, plany
budowy i adaptacji nowych enklaw zieleni na terenie Miasta Zgierza.
5.
Informacja na temat realizacji zadania „Akcja zima 2025".
6.
Zaopiniowanie projektów uchwał i zarządzeń dekretowanych do Komisji.
1)
w sprawie przedłużenia umowy dzierżawy części budynku o łącznej powierzchni 67 m2 dotyczącej nieruchomości położonej w Zgierzu przy ul. Łęczyckiej 24 (PZ_1)
2)
w sprawie przedłużenia umowy dzierżawy części budynku o powierzchni 8 m2 wraz z dzierżawą gruntu o powierzchni 20 m2, dotyczącej nieruchomości położonej w Zgierzu przy ul. Łęczyckiej 24 (PZ_2)
7.
Rozpatrzenie pism skierowanych do Komisji.
8.
Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
9.
Ustalenie terminu kolejnego posiedzenia.
11.
Zamknięcie posiedzenia.