Porządek obrad
                
                2. 
                Uwagi do porządku obrad.
            
                    
         
                
                3. 
                Omówienie podjętych od czasu ostatniego posiedzenia Komisji działań w zakresie zabezpieczenia przed negatywnym oddziaływaniem składowisk niebezpiecznych.
            
                    
         
                
                4. 
                Informacja na temat działalności Rady Gospodarczej przy Prezydencie Miasta Zgierza w miesiącu wrześniu 2025 r.
            
                    
         
                
                5. 
                Informacja na temat działalności Zgierskiego Centrum Obsługi Przedsiębiorców w miesiącu wrześniu 2025 r.
            
                    
         
                
                6. 
                Informacja na temat wydanych przez Prezydenta Miasta Zgierza decyzji o warunkach zabudowy w miesiącu wrześniu 2025 r.
            
                    
         
                
                7. 
                Ocena stanu terenów zielonych na obszarze miasta Zgierza.
            
                    
         
                
                8. 
                Udział w projektach dotyczących ochrony środowiska, ochrony wód, zwiększenia powierzchni terenów zielonych.
            
                    
         
                
                9. 
                Promocja gospodarcza miasta – ocena skuteczności, perspektywy i propozycje na przyszłość.
            
                    
         
                
                10. 
                Ocena stanu przygotowań do uchwalenia planu ogólnego dla miasta Zgierza.
            
                    
         
                
                11. 
                Zaopiniowanie projektów uchwał dekretowanych do Komisji.
            
                    
         
				
                a) 
                w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru miasta Zgierza położonego w rejonie ul. Dubois, składającego się z działek o nr ewid. 123, 118/7, 118/3, 118/4, 118/5 obręb 128 (Druk nr 289-2025).
           	 
                                        
                             
                
                12. 
                Rozpatrzenie pism skierowanych do Komisji.
            
                    
         
                
                13. 
                Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia.
            
                    
         
                
                14. 
                Ustalenie terminu kolejnego posiedzenia.
            
                    
         
                
                16. 
                Zamknięcie posiedzenia.