Porządek obrad
2.
Uwagi do porządku obrad.
3.
Informacja na temat działalności jednostek pomocniczych miasta Zgierza w 2024 r. (Rad Osiedli).
4.
Przedstawienie raportu finansowego dotyczącego Gminy Miasto Zgierz obejmującego przedstawienie aktualnych danych (dla danego miesiąca) dotyczących następujących parametrów finansowych:
-
Zobowiązania ogółem według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji,
-
Koszt obsługi zobowiązań w danym miesiącu (kredyty/obsługa obligacji),
-
końcowy termin realizacji zobowiązań (termin spłaty/wykupu) ostatniego zobowiązania,
-
aktualna wysokość środków zgromadzonych na rachunkach bankowych.
5.
Przyjęcie planu pracy Komisji na II półrocze 2025 r.
6.
Zaopiniowanie projektów zarządzeń złożonych do Komisji.
1)
w sprawie zawarcia umowy użyczenia działki gruntu, oznaczonej numerem ewidencyjnym 1039, położonej w 124 obrębie miasta Zgierza, stanowiącej pas drogi gminnej Nr 120853 E - ul. Fijałkowskiego w Zgierzu (PZ_1)
7.
Zaopiniowanie projektów uchwał dekretowanych do Komisji.
8.
Pisma skierowane do Komisji.
9.
Ustalenie terminu kolejnego posiedzenia.
10.
Przyjęcie protokołu z 14 posiedzenia.
12.
Zamknięcie posiedzenia.