« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia.

2. Uwagi do porządku obrad.

3. Informacja na temat działalności jednostek pomocniczych miasta Zgierza w 2024 r. (Rad Osiedli).

4. Przedstawienie raportu finansowego dotyczącego Gminy Miasto Zgierz obejmującego przedstawienie aktualnych danych (dla danego miesiąca) dotyczących następujących parametrów finansowych:

- Dochody ogółem,

- Wydatki ogółem,

- Należności wymagalne,

- Dochody bieżące,

- Zobowiązania ogółem według tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji,

- Koszt obsługi zobowiązań w danym miesiącu (kredyty/obsługa obligacji),

- końcowy termin realizacji zobowiązań (termin spłaty/wykupu) ostatniego zobowiązania,

- aktualna wysokość środków zgromadzonych na rachunkach bankowych.

5. Przyjęcie planu pracy Komisji na II półrocze 2025 r.

6. Zaopiniowanie projektów zarządzeń złożonych do Komisji.

1) w sprawie zawarcia umowy użyczenia działki gruntu, oznaczonej numerem ewidencyjnym 1039, położonej w 124 obrębie miasta Zgierza, stanowiącej pas drogi gminnej Nr 120853 E - ul. Fijałkowskiego w Zgierzu (PZ_1)

7. Zaopiniowanie projektów uchwał dekretowanych do Komisji.

8. Pisma skierowane do Komisji.

9. Ustalenie terminu kolejnego posiedzenia.

10. Przyjęcie protokołu z 14 posiedzenia.

11. Wolne wnioski.

12. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej